Hoe snel kent u de reden van een kameroproep?


Het is nooit vanzelfsprekend dat de verpleging snel kan reageren op een kameroproep, toch is dit noodzakelijk. Een juist uitgewerkt communicatieplan zorgt hier voor een snelle oproepverwerking.
Tevens is ons iCall verpleegoproepsysteem volledig integreerbaar met de callservers van Alcatel Lucent en NEC. Deze combinatie staat garant voor een ver doorgedreven gebruiksgemak waarbij verpleegoproep, verpleegtelefonie en bewonerstelefonie hand in hand gaan.

Integreer spraak in de kamer via de iCall IP-Touch

De integratie tussen het verpleegoproepsysteem en de telefooncentrale stelt de verpleging in staat op de kameroproep in te gaan vanaf de dect-handset.

Via geïntegreerde intercom kan de patiënt of bewoner handenvrij en zonder bijkomende handelingen de reden van de oproep melden. De verpleging verbreekt eenvoudig de verbinding door in te haken. Zo is de bewoner onmiddelijk gerustgesteld en krijgt hij feedback terwijl het verplegend personeel tijd bespaart.

De intercomfunctie is beschikbaar op de iCall spraakunits en op de digitale- of VoIP-toestellen. Elk toestel bezit een rechtstreeks inkiesnummer en heeft daarbij de voorzieningen voor een comfortabel gebruik: grote, ver uit elkaar staande toetsen en een uitzonderlijke geluidskwaliteit.

Vraag meer info.

FACEBOOK

NIEUWSBRIEF

Schrijf u in op onze nieuwsbrief!

 


 
Inschrijven

HEEFT U VRAGEN?

Contacteer onsContacteer ons.

anaXis NV