Hoe kunt u taakregistratie, spraak en comfort in één systeem combineren?

De correcte verzorging van bejaarden en patiënten is van levensbelang. Het personeel van zorginstellingen kan zich niet permitteren om fouten te maken. Nochtans is vergissen menselijk, zeker in een stressvolle, hectische omgeving.

Een eenvoudig geheugensteuntje dat het risico op fouten verkleint en de onderlinge communicatie tussen de zorgverleners in goede banen leidt, is de takenregistratie. Met het systeem van Essec is dit multifunctioneel.

Integreer spraak met de iCall IP-Touch en kamertelefonie

De iCall IP-Touch kamerunit met aanraakscherm maakt het gebruik voor verzorger en bewoner zeer vanzelfsprekend. Na het aanmelden met de iButton kan het verplegend personeel de geplande taken uit het zorgdossier aanvinken en meetresultaten zoals gewicht, temperatuur, bloeddruk, enz… ingeven.

Alle lopende kameroproepen van de afdeling worden weergegeven en de bewoner kan extra info raadplegen, foto‘s bekijken of telefoneren. De spraakcommunicatie verloopt over het gestandaardiseerde SIP-protocol, waardoor elke oproep-unit kan geregistreerd worden als binnenlijn op een SIP-server.

Bovendien kan de verzorging vanaf eender welk telefoontoestel handenvrij met de bewoner spreken, via de iCall Touch of met behulp van handenvrije kamertelefonie, om zo snel mogelijk de reden van de kameroproep te kennen. Zo kan uw personeel efficiënter reageren op oproepen en is er een aanzienlijke tijdsbesparing.



Vraag meer info.

FACEBOOK

NIEUWSBRIEF

Schrijf u in op onze nieuwsbrief!

 


 
Inschrijven

HEEFT U VRAGEN?

Contacteer onsContacteer ons.

anaXis NV