Ja, het kan beter.

Wist u dat:

  • twee derde van de telefonistes meer dan een kwart van haar tijd besteedt aan het zoeken van collega’s?
  • 93,8% van de organisaties minder dan 5% gebruikt van de functionaliteiten van hun telefooncentrale?

Wij bij Essec willen dit samen met u veranderen. Samen met u maken wij een volledige Telecomscan van uw vaste en mobiele communicatie. Deze telecomscan is de basis voor de implementatie van een nieuwe telecomoplossing binnen uw organisatie, afgestemd op úw behoeftes.

Naast de implementatie van een oplossing op maat bieden wij ook doelgerichte trainingen aan waarbij de focus ligt op gebruik van de infrastructuur i.p.v. op hardware. Bij Essec willen we immers dat techniek ten dienste staat van u en uw medewerkers en niet andersom.

Beperk uw transfertijd tot een minimum

De eerste vijf seconden van een gesprek zijn vaak beslissend voor de indruk die u maakt. Daarom is een efficiënte beantwoording van de telefonische oproep van essentieel belang: iedere beller dient zo snel mogelijk in contact te worden gebracht met de gevraagde persoon, waar die zich ook in uw organisatie bevindt.

Elk communicatieprobleem verschilt per organisatie en vraagt een specifieke oplossing. Wij hebben voor u een uniek systeem ontwikkeld om iedere vertragende factor in uw telecommunicatie op te sporen. Op basis van uw inkomend en uitgaand telefoon- en dataverkeer wordt een blauwdruk ontwikkeld die uw telecommunicatie optimaliseert en rationaliseert. De toegevoegde waarde hiervan ligt in de efficiëntie waarmee u de oproep behandelt en de snelheid waarmee deze bij de juiste persoon terechtkomt. Niet alleen uw klanten, maar ook u zal het verschil merken.

Technologie die u gebruikt

De meeste toestellen hebben ellenlange handleidingen en een overvloed aan knopjes die u nooit gebruikt. Daarentegen laat het design van de nieuwste generatie digitale of IP toestellen toe om alle aangeboden faciliteiten op een snelle en eenvoudige manier te gebruiken, en zo een vlotte communicatie mogelijk te maken. Functies zoals cursorsturing, functieafkortingen en het tonen van diverse menu‘s op de displays, bevorderen de snelheid én dus de efficientie van uw interne en externe communicatie.

Bespaar op uw bekabeling dankzij IP
Mede door zijn uniek concept hebben Alcatel-Lucent en NEC IP-toestellen net dezelfde faciliteiten als een digitaal toestel. Dit houdt in dat de zender en de ontvanger van de oproep totaal geen verschil merken met een ander digitaal toestel. Daarnaast beschikken bijna alle IP-toestellen over een ingebouwde switch om een PC te koppelen. Zo kunt u zowel uw IP-toestel als uw PC over dezelfde netwerkaansluiting koppelen. Dit spaart uiteraard heel wat kabelwerken bij de implementatie van een IP-systeem.

Houd uw kosten in bedwang

Enkele feiten:
- 95,1% van de organisaties betaalt teveel communicatiekosten, vast én mobiel
- 47,6% van alle gesprekken zijn onderlinge gesprekken onder collega’s.
- Roaming kosten blijven zwaar doorwegen, ondanks de lagere tarieven.

Vandaag de dag is het als organisatie geen sinecure om de bomen door het ‘telecom-bos’ te zien. Tal van operators, verschillende tariefplannen, bellen via internet, dure onderhoudscontracten op oude hardware, hoge roamingkosten voor mobiele medewerkers, dure internationale gesprekken, …
Onze telecomspecialisten maken graag samen met u een detailanalyse van uw telecomsituatie (zowel vast als mobiel) om zo een gepast tariefplan of een op maat uitgewerkt telecomplatform aan te bieden. Of dit nu gaat
over een mobiel abonnement, een ISDN-lijn of voordelig bellen over
internet, wij werken voor u het gepaste voorstel uit.

FACEBOOK

NIEUWSBRIEF

Schrijf u in op onze nieuwsbrief!

 


 
Inschrijven

HEEFT U VRAGEN?

Contacteer onsContacteer ons.

anaXis NV