Flexibele zorg- communicatie


Communicatie tussen verplegend personeel en patiënten of bewoners loopt snel en accuraat via iCall. Het eerste IP-based verpleegoproep ter wereld dat naadloos integreert met al uw telecommunicatieoplossingen.

Een online portaal in je cafetariaplan integreren ?
Dat bespaart HR Managers werk en maakt je medewerkers gelukkig!

Van smartphones over tablets tot laptops. Essec beschikt over de meest uitgebreide aanbod aan performante individuele toestellen. Ook voor advies en trainingen kan u bij ons terecht. Een team van gecertificeerde medewerkers installeert zowel de hardware als de applicaties zodat u en uw medewerkers elk persoonlijk communicatiemiddel veilig kunnen gebruiken. Zowel in huis, als buitenshuis. En gaat er iets stuk? Dan staat onze hersteldienst voor u klaar.

Wat zijn de voordelen van een online portaal?

In een sector waar de beschikbare middelen voor kwalitatieve zorgverlening dagelijks onder druk staan, kunnen slimme sensoren het verschil maken. Ze stellen uw personeel in staat om Wij bij Essec begeleiden organisaties bij de aankoop, de levering en de service van mobiele hardware. Wij hebben inmiddels een aantal jaren ervaring met het CYOD-concept en hebben dit reeds bij diverse organisaties succesvol geïmplementeerd. Het is ons doel het bedrijf te ontlasten zodat u zich kan focussen op de core-business . Wij hebben onze organisatie en onze logistieke systemen volledig geoptimaliseerd, waardoor wij u 100% gemak bieden bij de aanschaf, de levering, het beheer en de service van uw IT-hardware.

01

Aankoop

Na de levering van uw hardware houdt het natuurlijk niet op. Met fierheid kunnen we melden dat wij bij Essec een eigen herstelcenter ter beschikking hebben. Toestellen worden met originele onderdelen hersteld zonder een externe partner in te schakelen. In vele gevallen werken we met vouchers. Uw medewerker krijgt van de verantwoordelijke een voucher waarmee hij/zij een toestel kan aankopen op het portaal.

We bieden ook de mogelijkheid aan waarbij medewerkers een online bijbetaling kunnen doen om een duurder toestel aan te schaffen. We voorzien hier een afgepunte split-billing waarbij enkel het opgebruikte gedeelte van de voucher aan het bedrijf gefactureerd wordt. We bieden bedrijven ook duidelijke voorbeeld policies aan, waarop men zich kan baseren.

02

Levering

U bepaalt zelf welke afleverkeuzes uw medewerkers kunnen maken bij het plaatsen van een bestelling. Dit kan zowel op de verschillende bedrijfssites als thuis. Zo kunnen wij bij een bestelling van uw medewerkers direct overgaan tot levering op het gekozen afleveradres.

03

Beheer

Naast het aankoop-portaal beschikken we ook over een hr/adminportaal. Hier krijg je als verantwoordelijke een overzicht over welke medewerkers welk toestel besteld heeft, wanneer ze deze besteld zijn samen met het garantie document. We stellen hier een volledige opvolging ter beschikking.

04

Service

Na de levering van uw hardware houdt het natuurlijk niet op. Met fierheid kunnen we melden dat wij bij Essec een eigen herstelcenter ter beschikking hebben. Toestellen worden met originele onderdelen hersteld zonder een externe partner in te schakelen.

Hierdoor slagen we er in om toestellen binnen de 5 werkdagen terug op locatie af te leveren. Ook hiervoor staat er een portaal ter uw beschikking. Herstellingen kunnen ingegeven en opgevolgd worden door de verantwoordelijke van uw bedrijf.

OOK SD WORX
ZEGT ‘JA’ TEGEN
HET CAFETARIAPLAN
VAN ESSEC